پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
بازدید مدیرکل دادگستری خراسان رضوی و هیات همراه از مرکز رشد فناوری نیشابور

بازدید مدیرکل دادگستری خراسان رضوی و هیات همراه از مرکز رشد فناوری نیشابور

- 1402/10/06

مدیر کل دادگستری خراسان رضوی به اتفاق دادستان عمومی و انقلاب خراسان رضوی و هیات همراه از مرکز رشد فناوری نیشابور و تعدادی از شرکت‌های منتخب بازدید کردند.

به گزارش روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، در ابتدای این بازدید مازیار ناظران مدیر مرکز رشد نیشابور به ارائه گزارشی از روند توسعه کمی و کیفی این مرکز پرداخت و ضمن تبیین آخرین دستاوردهای ستادی و شرکت‌های فناور عضو این مجموعه، عمده‌ترین چالش‌ها و نیازهای آتی مرکز را تشریح کرد.

در ادامه این بازدید از شرکت‌های دانش‌بینان و فناور ساینا پردازش گسترش شرق، نیک فناوران کیان شرق و طلایه داران نگین صنعت پاسارگاد به‌عنوان نمونه‌ای از شرکت‌های موفق حوزه امنیت و مرتبط با فعالیت‌های قوه‌قضاییه بازدید به عمل آمد.

حجت‌الاسلام خلیلی ضمن گفتگو با کارآفرینان جوان و بنیانگذاران شرکت‌ها، از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و توفیقات این شرکت‌ها قرار گرفتند.

وی ضمن ابزار خرسندی از پیشرفت‌های صورت گرفته در این مجموعه، اعلام آمادگی کرد تا در جلسات تخصصی مسائل و چالش‌های شرکت‌ها را بررسی و نسبت به افزایش تعاملات و همکاری‌های فی مابین و بهره‌گیری مضاعف از توان شرکت‌ها در حل مسائل جاری نهادهای قضایی، قول مساعد داد.

شایان ذکر است این بازدید با همراهی رضا قاضی‌خانی، سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع و ابوذر امینی، رئیس اداره زیرساخت پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد.

دانلود پیوست خبر رضا قاضی خانی رضا قاضی خانی مازیار ناظران مازیار ناظران ابوذر امینی ابوذر امینی